پارک جنون

Sólo me importa amarte

پارک جنون

Sólo me importa amarte

کودک درون ؟؟؟

look into the mirror
See myself, I'm over me
I need space for my desires
Have to dive into my fantasies
I know as soon as I'll arrive
Everything is possible
Ne irascaris Domine
ne ultra memineris iniquitatis
ecce civitas Sancti facta est deserta
Sion deserta facta est
Ierusalem desolata est
domus sanctificationis tuae


گفتی که کودک درونت را کشته ای !!! چرا؟؟؟

گفتم که کودک درون من از اول هم نبود ... شاید در بدو تولد کشته شده است...

آن زمان که همه بچه ها تو ضبط صوت شون قصه شنگول و منگول گوش میکردند...

من در گوشه قایم میشدم و از نوار کاست های پدرم کاست بتهون رو دزدکی بر میداشتم

و گوش میدادم...توی دوران کودکی که همه عاشق آرم آخر فوتبالیست ها بودن من

این آهنگ رو گوش میدادم و از ته قلبم دوستش داشتم

Whitney Houston-I will Always Love You

میتونید دانلود کنید و گوش کنید هر چند قدیمیه ولی هر بار که گوش میدم

دست و پام کرخت میشه دوران گودکی که همه تو کوچه ها فوتبال میکردن

من یه منظوم شعر از کودکی ام دارم !!!شاید فکر کنید شعر های کودکانه !

باید بگم نخیر همین الان میارم با شعر این جوون شاعر ها مقایسه میکنم

ببینید کدوم قشنگ تره !!!!بله ، دوران کودکی من در موسیقی نقاشی و شعر گذشت

تا فوتبال در کوچه ها و دیدن برنامه کودک های مزحک بستنی ها !!!

همیشه پدرم میگفت بچه جان این همه عروسک برات خریدم استفاده کن حداقل

ولی من همیشه کتاب رو بشتر دوست داشتم یک کتابخانه هم همون موقع ها درست

کرده بودم به داداشم و بچه های فامیل کتاب امانت میدادم...

حالا با احتساب همچین کودکی فکر میکنید کدوم کودک درون رو من کشتم ؟؟

من از کجا بدونم کودک چی هست که بدونم نوع درونیش چیه ؟؟؟

دکتر جون گفتن که کودک درونت رو نقاشی کن ! هر چی احساس میکنی

10 دقیقه فکر کردم هیچی به ذهنم نیومد ! یک صفحه سفید دادم بهش...

افسرده ام ؟ باشه تو راست میگی ! حالم وخیمه ؟ اونم تو درست میگی !

تو چه میدونی دنیا چه شکلیه ؟ تو چه میدونی توی زندگی در شرایط سخت

احساس رو زنده نگه داشتن یعنی چی !!! همین کتابهایی که خوندی منم خوندم

روانشناسی دشمن احساسه !!! چون میخواد تحلیلش کنه ... به نظر شما

احساس تحلیل میشه ؟ شمای که الان عاشقی و نوشته منو میخونی ...

میتونی تحلیل کنی چرا عشقت رو دوست داری ؟؟ نه ! چون احساس تحلیل شدنی

نیست احساس حس کردنیه !!!

آخه اون چه میدونه از سنت بیشتر فهمیدن چه دردیه !! از کجا میدونه تو نوجوانی جوان

بودن و در جوانی پیر بودن چقدر کشنده است ؟

اون از کجا میدونه چه احساسی باعث میشه من به جایی برسم که حتی مرگ...

حتی مرگ هم ترسی برای من نداشته باشه و خیلی راحت در مورد مرگ حرف بزنم ؟

متاسفانه اکثرا دارن از ترس مرگ خودکشی میکنن !!!

تا میگی مرگ همه چشمها گرد میشه ! مگن هووو هیییی این چه حرفیه

یعنی مرگ اینقدر ترس داره ؟؟؟

کی میتونه بفهمه من چه حسی دارم ؟ هیچ کس !!

من دیوونه ام ؟ باشه ! شما عاقل باش ...

یه فیلمی هست به اسم بنجامین برد پیت بازی کرده...

فیلم خیلی قشنگه داستان یک جوانی که از پیری میره به جوونی...

تو جوانیش که به ظاهر پیر بوده عاشق یه دختری میشه و دختر به خاطر ظاهر پیرش

اونو مسخره میکنه... بعد طی گذشت زمان دختره پیر میشه و پسره جوان...

و داستان اونجا دیگه خیلی  قشنگ میشه که دختره رو میبینه و...

پیشنهاد میکنم ببینید فیلم قشنگیه ... یاد میگیرم دنیا همیشه یه شکل نمی مونه...


پ.ن۱ = ترسم که اشک در غم ما پرده در شود...

پ.ن۲= تا بعد

نظرات 4 + ارسال نظر
انا جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 02:22 ب.ظ http://mzedi.blogfa.com

سلام
راستش الان عجله دارم ولی حتما می خونم متنت رو!

خانمی جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 03:51 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

سلام!

اول از همه بگم کسی که قرار دیوونه بشه یا باشه

اصلا نمیدونه ونمیخواد هم بدونه که دویوونه است!

این رو گفتم فعلا خیالتون راحت باشه:)
.............................
دیگه آپ هم هستم...بیاین سر بزنید از یه بچه هم

گفتم..گفتید کودک درون یادم افتاد شاید این احساس تو این

مدتی که با این بچه بودم همون کودک درونم بود:)
............................
شاید در بدو تولد کشته شده؟

یه سئوال بپرسم؟شما بچه بودید برای چیز هایی که می خواستید گریه نمی کردید؟؟
جیغ و داد نمیزدید؟
چیزهای ساده ی توی زندگیتون رو دوست نداشتید؟شکلات دوست نداشتید؟
همین ها کافیه...لازم نیست که حتما فوتبایست ها نگاه کنید
یه تفکر ساده ...ظریف...مهربون ...یعنی یه بچه
..........................
خوب نقاشیتون خوب نبوده حتما مثل من!!:)
افسرده!
چیزی که بیشتر انسان ها هستند...من هیچ وقت اسمش رو

جزو یک بیماری نمیدونم چون نه راه پیشگیری داره نه درمان

همه هم بهش دچار میشن توی یه محدوده ی زمانی

فقط نباید سخت گرفت.....یادتون باشه همیشه..

این نیز بگذرد...

همه چیز میگذره و ما هستیم که گاهی فلش بک میزنیم تو زندگیمون همه چیز در حال گذر
..........................
وقتی شما دلیلی برای عاشق شدن کسی داشته باشی بدون که عاشق نیستی چون دلیل ها از بین میره...

و فقط عشق میمونه...ولی خوب شاید بشه احساس های دیگرو تحلیل کرد...

کارهای ما همه از روی احساساتمون اگه نشه تحلیلشون کرد

که یعنی ما یه زندگی بی معنی داریم...

شاید هم یه زندگی بی معنی داشته باشیم اما بهتر به معانیش فکر کنیم
................................
مگه بد آدم از مرگ ترس نداشته باشه؟؟
ولی ما نباید بنای زندگیمون رو بر مرگ بچینیم...

خیلی بحث مفصلی من فعلا همین قدر اشاره کردم
.................................
هیچ کس نمیتونه بفهمه شما چه احساسی دارید همون طور که شما نمیتونید بفهمید دیگران چه احساسی دارند...
..................
بیاین حتما خوشحال میشم

رها شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 12:57 ق.ظ http://violet-raha.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ بود واقعا نمی شه احساس رو تحلیل کرد کسی که میگه احساس رو میتونم تحلیل کنم فقط و فقط میتونه از ظاهر ادما تعریفش کنه مرسی به ما هم سر بزن

sevda شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.bachehayekhordad.blogfa.com/

سلام...قشنگ بود...مثل همیشه...و یه جورایی...پر حقیقت...من هم این فیلم رو دیدم...
راستی...تو بی وفا شدی...یا منو حرفهایمو دنیایم بی وفایت کردیم؟؟؟
مهم نیست...اما آپیدمو نیامدی...برخلاف همیشه...
و چقدر جایت آن اولها خالی بود...
راستی...آن بالاهای وبلاگت رنگ سیاست گرفته...سیاست را دوست نداشتم...هیچ وقت...چون بوی چیزی را می داد که متنفرم می کرد...بوی دروغ...
جایت خالیست...بیا.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد